Продуктът беше успешно добавен
Галерия MitoArt
2023-12-29T15:19:30+02:00

Общите условия

1. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ГАЛЕРИЯ MitoArt
1.1. Разглеждането на галерията mitoart.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.
1.2. За да се пазарува от галерията, от Потребителя не се изисква да се регистрира и да предоставя лични данни. При изрично желание на Потребителя, той може да направи регистрация.
1.3. В галерията (www.mitoart.bg) на всяка картина, която е налична за продажба, е посочена цената, основните характеристики и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на даденото произведение на изкуството.
1.4. Всички посочени на сайта цени са крайни.
1.5. На страницата вдясно под всяка налична за продажба картина стои бутон „Купи“. Натискането на бутон „Купи“ записва избрания продукт във виртуална кошница на Потребителя. Съдържанието на кошницата се запазва, докато Потребителят реши да премине към покупка на избраните артикули (произведения на изкуството). Чрез натискане на бутон „Продукти“ (в горния десен ъгъл на сайта) потребителят може да разглежда съдържанието на виртуалната си колекция, да добавя нови картини или да премахва тези, които не желае. След натискане на бутон „Плащане“ се появяват данните на клиента (ако е регистриран в сайта), данните за доставка и повторен преглед на виртуалната колекция.

    2. ПОРЪЧКА НА произведения на изкуството
    2.1. За да се направи поръчка до галерия MitoArt, Потребителят трябва да посочи:
    2.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;
    2.1.2. вярно попълнен адрес за доставка и фактуриране;
    2.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон.

    2.1.4. маркиране на бутоните „Общите условия“ и „Политиката на поверителност“
    2.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до галерията чрез натискане на втория бутон „Плащане“- намиращ се след данните за доставка и начин на плащане на поръчката.

    2.3.. При успешно направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес. В потвърждението по имейл се посочва поръчаната картина (произведение на изкуството), номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката. Потвърждение по телефон се извършва при първа поръчка или при необходимост от допълнителна информация или уточнение относно поръчката или доставката.
    2.3.1. В случай, че поръчаната картина (произведение на изкуството) не е в наличност, галеристът уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга картина (произведение на изкуството), поръчката може да бъде анулирана.
    2.3.2. Поръчки в онлайн галерията www.mitoart.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
    2.3.3. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират, ако Прoдавачът не получи коректните данни до 48 часа след постъпването на поръчката. Такива поръчки получават статус „АНУЛИРАНА”, поради невъзможност да бъдат изпълнени.
    2.3.4. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
    2.3.5. Отказ на поръчка може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл адрес - електронна поща: mpunev@gmail.com

3. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ произведения на изкуството
3.1. След като в www.mitoart.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на галерията уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.
3.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната картина (произведение на изкуството), потребителят бива уведомяван по имейл, че картината (произведението на изкуството) се предава на куриер за транспортиране до съответния адрес.
3.3. Доставката на поръчана картина (произведение на изкуството) не се извършва в неделя и в официални празници, освен при индивидуално уговорени условия.
3.3.1. Поръчките се доставят в рамките на 3-5 работни дни, но в редки случаи е възможно закъснение, което ще бъде уточнено при потвърждение на поръчката.
3.4. Продавачът използва за доставки куриерска фирма Спиди или Еконт Експрес (по предварителна заявка на клиента в панела за поръчки), като в определени случаи доставката се извършва от галерист.
3.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес или до офис на куриерската фирма в съответния град.
3.6. Доставката на всички поръчки е за сметка на Потребителя.
3.7. Всяка пратка е застрахована.
3.8. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на картината (произведението на изкуството) на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на куриерската фирма да получи в срок картината (произведението на изкуството), ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

4. ПЛАЩАНЕ
4.1. Заплащането на поръчаната картина (произведение на изкуството) може да се извърши по два отделни начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
4.1.1. С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;
4.1.2. В брой, ако доставката се извършва от галериста;
4.2. За всяка поръчана картина (произведение на изкуството) потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката.

    5. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
    5.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от галерията картина (произведение на изкуството) веднага, при получаване на картината (произведението на изкуството), ако картината (произведението на изкуството) не отговаря на изображението в сайта.
    5.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на картината (произведението на изкуството).
    5.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената картина (произведение на изкуството) в ненарушен вид и със запазена цялост.
    5.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата картина (произведение на изкуството) по посочена от него банкова сметка в срок от 45 /четиресет и пет/ дни след връщането на картината (произведението на изкуството). Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне картината (произведението на изкуството). Ако последната не бъде върната в срока по т. 6.1, отказът от договора не произвежда действие.
    5.5. Рекламация се прави, когато закупената картина (произведение на изкуството) не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
    - нарушена цялост на картината (произведението на изкуството);
    - изпратена е грешна картина (произведение на изкуството), различна от поръчаната;
    - несъответствие с описанието на картината (произведението на изкуството);
    - повреда на картината (произведението на изкуството) при транспортирането.
    5.6. Ако картината е рамкирана, рамката не е предмет на този договор и не представляват част от закупената картина. По този смисъл Галерията не носи отговорност за транспортни или други дефекти на рамката.
    5.7. Рекламацията може да се предяви пред MitoArt на посочения имейл адрес mpunev@gmail.com, като едновременно с това Потребителят трябва да върне картина (произведение на изкуството).
    5.8. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретната картина (произведение на изкуството) с друга при изравняване на цените – или Потребителят доплаща, ако другата картина (произведение на изкуството) е по-скъпа, или на Потребителя се възстановява разликата между заменената и новата картина (произведение на изкуството), ако цената на новата картина е по-ниска от платената от Потребителя цена.
    5.9. Връщането на картина (произведение на изкуството) при рекламация, в случаите извън повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
    - Запазен добър художествен вид (картината не е скъсана, надраскана, изцапана, увредена) и е за сметка на Потребителя.
    5.10. При замяна на произведения на изкуството транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на галерията

Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност